Novi broj

Top 10 beauty trendova nakon karantina

Kako će trenutna kriza uticati na budućnost lepote? Ovo se pitamo otkako je počela pandemija.
Od prvog dana Estetica se bori sa problemom da vam prenosi informacije, novosti, savete i kreativne ideje iz svih aspekata naše industrije.
Zato smo privilegovani da objavimo članak Sylvie Moreau, predsednice Coty Professional Beauty. Zbog njene jedinstvene pozicije, ona može da analizira efekte COVIDA- 19 na naše živote kao i promene koje će nastati kako u industriji tako i kod pojedinaca.
“Čak i ako pandemija u jednom trenutku bude pod kontrolom, određene navike će ostati, a sama pandemija ostaviće duboke promene u društvu, ekonomiji kao i beauty industriji. Ovih dana posmatrala sam novu realnost krize io mislim da moja saznanja u proteklih nekoliko godina mogu biti od koristi”, rekla je Sylvie.

 

U nastavku, pročitajte 10 trendova koje je Sylvie identifikovala kao najverovatnije u beauty industriji.

1 Povećanje bezbednosti.

Prvi trend biće prevencija i bezbednost, kao i lična higijena. Takođe, biće povećana potražnja za sigurnijim i efikasnijim proizvodima. Tako je Wella Professionals Koleston Perfect linija boja napravljena tako da umanji rizik od alergije.

2 Jak imunitet kao deo beauty rutine

Klijenti prihvataju zdraviji način života, tražeći proizvode koji jačaju imuni sistem. Superhrana koja bustuje imunitet kao i TMC (tradicionalna kineska medicina) nikada nisu bili popularniji. Ovi proizvodi nisu samo dobri za jačanje imuniteta i izbalansiranu ishranu, već se koriste i u beauty proizvodima. Kao rezultat imamo “jestivu lepotu”- funkcionalnu hranu i piće koja jača imunitet dizajnirana za kozmetičke svrhe. Cupuacu puter je heroj sastojak weDo profesionalne nege kose i kreme za ruke.

3 Lepota kod kuće

Saveti za rad od kuće postali su trend hashtag na Instagramu. Rad od kuće je veliki deo promene u kojoj trenutno živimo, a konfor je postao ključan: nega kože i tela, kao i maske za kosu su sada popularnije nego ikada. Ali i proizvodi koji nam pomažu da se osećamo dobro i udobno u svojoj koži. Zato su osmišljeni proizvodi koji daju rezultate kao iz salona, kao što je slušaj s Glide vrućoj četkom iz ghd-a. Uz to, tu su i stajling tutorijali na društvenim mrežama.

4 Self care lepota pre svega

Samonega ovih dana nije povezana samo da fizičkim, već i sa duševnim. Ljudi u izolaciji traže mir na različite načine, a dok neki slušaju muziku, drugi su posegli samonezi: kroz vežbanje, meditaciju i DIY beauty tretmane. Značaj dobrostanja duha i tela je bilo važno i pre koronavirusa, ali je sada doživelo procvat na društvenim mrežama.

5 Eco etnička lepota: beauty proizvodi napadaju

U Kini i Italiji, kao i u većini sveta, vazduh je čistiji. U veneciji su se pojavili delfini, a u SIjetlu, Los ANđelesu, Njujorku, Čikagu i Atlanti nema više zagađenja. Virus nam je pokazao da ekonomski modeli, ali i svakodnevne aktivnosti imaju posledice na zdravlje naše planete. Ovo će dovesti do preispitivanja klijenata po pitanju previrusnog načina života ka eco- friendly ponašanju. U našem portfoliju eco- etnički brend weDo/Professional pokazuje novi koncepta o tome šta znači biti beauty brend.

 

6 Povratak lokalnom

Međunarodna mobulnost ostaje ograničena, većina klijenata provešće praznik i slobodno vreme u svojim zemljama. Ovo će im dati šansu da ponovno otkriju lokalnu tradiciju i vrednosti, što će dovesti do porasta u potražnji lokalnih proizvoda. Solidarnost će igrati važnu ulogu u ekonomiji- kupovaće lokalni proizvodi i brendovi. Ovo će dovesti do obnovljenog osećaja lokalne zajednice i pripadanja. Posao bi mogao da se takođe promeni i da se  frizerski i manikir saloni pretvore u prostore za zajednicu. Globalni poslovi bi trebalo da osiguraju svoje strategije iskrojene prema lokalnom. U slušaju Wella ponosno ističem da su svi naši čuveni proizvodi za bojkenje kose koji se prodaju u Evropi proizvode se od 1894.

7 Žudnja za bekstvom

Karantin će utičati i na nivo restrikcija kada je putovanje u pitanju što će povećati želju mušterija za slobodom i bekstvom. Nikada intenzivnije nismo o tome razmišljali. Brendovi mogu da očekuju veću potražnju za egzotičnim novinama i mogu da se fokusiraju na putovanja. Naš nail brand OPI je poznat po tome što pomaže onima koji maštaju o putovanjima i to snažnim bojama i funky imenima. OPI Mexico Coty kolekcija za proleće/leto 2020 je doneo dašak svežine u periodu anksioznosti. Šta mislite gde će nas OPI sledeći put odvesti? Ostanite u toku.

8  Novo virtuelno beauty iskustvo

Online kipovina igraće ogromnu ulogu, jer ljudi izbegavaju mesta na kojima se stvara gužva kao što su tržni centri. Ovo će od brendova zahteva da razmisle o ecommercu. Biće potrebno presonalizovati iskustvo kupovine. Wella Professionals predstavljaju Magic Mirror na #CES2020, u želji da mušterijama daju novo iskustvo bojkenja kose kroz AR i  360° videe, kao i sa isprobavanjem boje kose i prepoznavanjem lica. Beauty giganti moraće da ponude ekvivalentno i sofisticirano viruelno iskustvo kako bi podigli lojalnost kupaca.

9 Lepota zaštitnih maski

Nošenje zaštitnih maski postala je svakodnevna navika, kako bismo zaštitili sebe i druge. Baš zato očekuje se da će one postati i deo naše beauty rutine i outfita. Šta modna industrija nudi?
Beauty industrija će se fokusirati na oči i kosu, jer će svi nositi maske. Proizvodi za usne fokusiraće se na negu, više nego na boju. I nokti će biti u fokusu.

10 Otkrivanje prave vrednosti stilista

Naši profesionalci su pogođeni zatvaranjem salona. Ali u ovom krizi i izolaciji pokazano je koliko su izaista potrebni klijentima. Oni su praktično očajni i traže načine kako da vode računa o svojoj kosi sada kada ne mogu u salone. Home Box color je jedna od beauty kategorija koja će počela da cveta u vreme pandemije. “Kako se sam ošišati” je među traženijim pojmovima na Googleu, a hashtag #quarantinehair i #pandemicchange su postali viralni na Instagramu i Tiktoku. Isto tako, mnogo je videa na kojima se ljudi sami šišaju. Čak i slavne ličnosti eksperimentišu s svojom kosom kod kuće: prošle nedelje pevačica Pink postavila je na Instagram videu u kojem govori fanovima da je odlučila da se sama ošiša (molim vas nemojte ovo raditi kod kuće!)

Neki stilisti su počeli da pomažu klijentima. Online tutorijali, konsultacije preko Skypea i Facetime, pa čak i video uputstva uživo o šišanju i bojenju kose preplavili su društvene mreže. Stilisti ovako ostaju u kontaktu sa klijentima i oživljavaju “digitalne salone”.

Nakon samo nekoliko danas karantina, žene su počele da brinu o izrascima i šiškama,. Strah je iracionalan jer u proseku žene kod fizera na farbanje odlaze svake 6. nedelje. Konačno, frizeri su shvatili koliko su važni u očima svojih klijenata. A klijenti su počeli sve više da cene svoje stiliste.

Vrednost profesionalnih stilista je ponovno otkrivena, a iskustvo u salonu , kao mesto za konekciju i poverenje klijenta i frizera, još se jednom pokazalo nezamenljviim.